2 days left

om 2 dagar är det helg! Ska bli såå skönt. Mina planer för helgen är inte så stora, fast har iaf fullt upp:

Fredag: Skola till 20 över 4, max! Sen efter det blir det att fara hem å käka middag. Sen efter middagen blir det att åka till bersika till min moster ( Linda ) , hennes man ( nicke ) och mina 2 kusiner ( Lukas ) & ( Pontus ), Det är nämligen så att jag ska vara barnvakt åt dom =) första gången faktiskt. Ska bli riktigt kul eftersom det är dom sötaste ungarna jag vet.

Lördag: Då blir det att vakna seeent på morgonen och sen bara slappa fram till halv 5, då bär det av till mormor. Och dagen kommer att spenderas med min mormor, mamma, låtsas fader, moster & mina 2 kusiner. Det är nämligen så att min moster, hennes man och deras barn ska utomlands under jul och nyår, så jag och min lillebror kommer att få våra julklappar av dom då :) oxå ska vi äta nå gott, blir riktigt mysigt!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se lite tv och verkligen försöka somna tidigt ikväll! har inte lyckats hitills, haha!

Sov så gott! puss.

carro li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0