Äntligen hemma

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag glömde nämligen skriva att jag ska tänka positivt inför nyår oxå! Är nämligen så att mamma och pappa ska betala min utlandsresa. Och när jag då nämnde att Ida bokat stuga och allt för nyår så sa hon att hon tycker inte att jag har råd för de.. för måste tydligen fixa lite fickpengar själv... meen då hade camilla en riktigt bra lösning så vi får väl se hur mami nappar på den! För jag orkar inte med nyår och framtiden om jag inte far nyår!!

Sen får jag inte glömma att Patrik snart kommer till Piteå, vet (pinsamt nog) inte vilket datum han kommer. Men det blir riktigt bra, kul ska vi ha allihopa! Blir att ta vara på den tiden.

Sen har vi ju julen! jag har svårt att tycka om julen dagarna innan pga att det är så stressigt i skolan och sen alla dessa julklappar.. jag har verkligen ingen fantasi, vilket jag hatar. Men ska verkligen försöka i år =) har faktiskt hittat en bra sak till mamma och till min låtsas pappa! inte lätt å köpa till killar alltså! då menar jag pappa och låtsas fadern.. och sen har jag ju två två småsystrar + en lillebror!!! hur mkt som helst :s aja... blir nog bra, haha!

Nu ska jag ääääntligen få min efterlängtade mat. Är vrålhungrig!    Puss!

carro li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0