cleaning

Har precis dammtorkat lite i mitt rum. Skönt att få det gjort. Imorgon slutar jag 2 så då kommer mamma och hämtar mig sen far vi till stan och handlar klart juklappar. När jag har gjort bort det har jag en mindre börda att bära på och kan äntligen börja längta till julen :) Ikväll ska jag verkligen försöka skriva klart min språkhistoria.. fast igentligen så ska jag inte försöka utan jag SKA skriva klart den! Blir att lägga sig i sängen och skriva den på bärbara utan internet. sen försöka lägga sig hyffsat tidigt så jag får sova ut imorgon, har sovmorgon till halv 9 =)

Nu ska jag ta på mig myskläder och sätta mig i min fotölj, samt he på summerland som jag håller på att se :P lite småtöntig serie men det finns så sööta människor med i den filmen så man bara måste se den! :D sen blir den bättre efter ett tag.

Ni får ha en bra tisdag allihopa =) för det ska jag ha! trots min hemska dag. Men jag och Hanna fick oss ett riktigt gott skratt idag. hahaha!

carro li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0