denna tisdag...

Jag gillar verkligen inte tisdagar. Den får en att tappa tagget för allt! och även se negativt på allt. Halv 2 idag hade jag utvecklingssamtal vilket gick massor bättre än vad jag trodde. Ingenting negativt förutom Historian som jag verkligen försöker med, men är riktigt jobbigt.. spec när man inte känner någon där.  Har historia nu fast hälften är på praktik så det är väääldigt skönt ska jag säga.. Om vi var så liten klass som idag och samma människor tror jag att historian skulle vara lättare. menmen, som mamma och min mentor sa.. man ska se positivt på saker och ting annars tar man sig ingen vart.

Idag får dagen gå åt till att skriva klart uppgifter vi har på skolan så slipper man stressa veckan innan jullovet. Kommer bli tufft men förhoppningsvis kan mamma någonting och kan hjälpa mig..

Positivt tänkande idag:

+Utvecklingssamtalet gick bra
+Har en bra helg framför mig
+Det är snart jul/ jullov!
+Utomlands med camilla

Nu ska jag försöka gå någonting gjort här på historian, slutar inte förrän 1 TIMME :O önska mig lycka till, för det kan verkligen behövas..  Ser framemot att åka till Kreta :)    Puss på er

carro li

Kommentarer
Postat av: camilla

eeeeeeeh, NYÅR DÅ ?! TÄNK POSITIVT, du ska med.... fest å skoter å mys,.

2008-12-02 @ 15:46:03
URL: http://wwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0