ice tea

Idag hade vi kort dag. och mamma kom som sagt och hämtade mig och vi begav oss till stan. Jag hittade julklappar till alla vilket är riktigt skönt =D så nu är de bara börja tagga in för julen :) Mamma bjöd på lunch direkt vi kom dit och efter vi handlat alla julklappar så bjöd hon på fika, mycket mysigt! Måste ju då bara tillägga att när vi beställde så tog jag iste och mamma säger att hon aldrig smakat de :O haha. Jag fick en chock.. vem har inte smakat iste ;p haha! så hon fick lite av dom eftersom dom hörde att jag sa - HAR DU ALDRIG DRUCKIT ISTE?!?! hahaha.

Jaja blir att skriva språkhistoria snart.. börjar klockan 10 imorgon och slutar 1 haha, kommer bara hinna ha 1 lektion vilket blir najs. Men nu först ska jag se en film och det blir nog Transporter 3 :) någon som sett den ? Hoppas den är bra iaf.

carro li

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah jag sitter och dricker ice tea nu jag, persikosmak, samma som vi alltid drack när vi var på kreta ;)

2008-12-10 @ 22:07:53
URL: http://wwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0