Idolkväll

Har suttit i soffan hela kvällen, haft datorn i famnen och sett på idol. Alltså jag är så besviken, tycker inte det var ett bra val att rösta ut Robin, han är värld en plats i finalen. Alice tycker jag verkligen inte om, hon verkar lite falsk i mina ögon. Men sånt är livet, jag får väl skylla mig själv att jag inte röstade nå på Robin. Men puss på Robin iaf, han kommer nog göra framsteg. Kevin är ju klart värld finalplatsen. Kommer förmodligen ringa och rösta på honom nästa fredag om jag har råd annars snor jag hem telefonen ;) ne, men han kommer vinna, han behöver nog inte ens min röst. Han är kung, rolig och väldigt charmig! love it. Det är reklam på Eftersnack så passade på att skriva lite.

Middagen var god som tusan, har inte käkat så god mat på länge. Det bästa av allt var att både jag och mamma gjorde det själv och att det ändå blev så lyckat. Blev väldigt mätt, men efter 1 - 2 timmar började jag gnälla om godis. Då åkte vi förbi lösvikthuset och köpte lite av varje.

Är grymt taggad på fest alltså, hoppas det blir lika roligt som jag hoppas på. De enda problemet är att jag kommer vara ensam tjej. Men Tove kommer säkert komma förbi med sin pojkvän Jonte men dom är nykter. Hanna och Alex kommer kanske oxå, men dom lär nog spara drickandet till nästa helg.

Nu börjar idol om tack för mig och trevlig fredagskväll allesammans PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0