Måndag

Måndag = lång och tråkig dag på skolan. Det är nästan den jobbigaste dagen av alla dagar, fast onsdag är jobbigare. Idag fick vi veta våra apu platser, jag sak vara på björklunda med många söta småttingar. Annars har jag enbart haft förbannat ont i magen idag. blä, for nästan hem från skolan oxå. Men höll ut ett tag till.

ni vet ju vad jag gjorde i Fredags så det är väl ingen ide att berätta om den kvällen. Ilördags så var det då fest hos jonatan, he blev mer folk än väntat och ändå så vare it så mkt folk. Men vi ville ju inte vara super många heller. jaja, det var kul. Endel tjafs och bråk var det, men det löste sig till slut. Jag hade iaf trevlig, det hade Patrik med "doris" oxå, haha gud vad han pratar om denna "Doris". Doris är då nå vin för er som inte visste det, men nu vet ni det oxå :)

Nu ska jag bara sjunka ner lite djupare i sängen och ta en pn, är så grymt trött och ska försöka få bort magont! Hoppas ni haft en bra helg. Puss

Carro lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0