måndag

jag kan ganska lätt säga att rubriker inte är mig grej. Hittar aldirg på någon bra rubrik. Att skriva är inte heller mig grej, prata är nog mer min grej.

Skolan idag har gått fort och varit bra. Vi började då dagen med spcialidrott. Man blir ganska pigg när dagen börjar med idrott. Annars har väl allt hunnit hända mig under dagen. Haha, tror aldrig jag skrattat så mkt i hela mitt liv. Det gick verkligen inte att sluta skratta. Jag hade tyvärr satt mig på knäck alltså, jah fråga mig inte hur jag kunde ha satt mig på sånt och ja. helt sjukt. Men tydligen så hade jag det och sen hade jag gått runt med det i matsalen och sedan ifiken. När vi väl satt i fiken och pratade så skulle jag väl ställa mig upp eller nå. Då sa jag "men gud så kletigt det är" haha, och självklart ska Sara kolla vad det var som var kletigt så hon började kolla lite och jag kände då. Joh, nog fan var det knäck fulla röven och det syntes ju inte bara lite utan typ hela röven. stolen var typ förstörd oxå, pga allt klet. näh, gud så hemskt. haha.  Men då fick vi oss ett skratt iaf som varade i typ 15 minuter. Blä, tänk alla som sett mig. Haha.... näh jag dör bara jag tänker på det.

Imorgon är det sovmorgon till halv 11, skööööönt. Annars har väl inte dne dagen så mkt att erbjuda. Jo ska på körskola och lyssna på gubben när han surrar sönder våra hjärnor, om min hjärna går att bli er sönder surrad. Nä, det är rätt intresant att lyssna på vad som händer ute på bilvägarna.

Nu ska jag packa upp min idrottsryggsäck och packa in igen sedan blir det mat och alternativa pedagogiker. :) Ha en bra måndag..

3 veckor kvar sen är det jullov, kan ni tänka er så himla sköönt. Kommer iaf njuta som en gris :D   PÖSS

Carro lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0