onsdag

Sitter på svenskan nu och skriver min språkhistoria. Går hyffsat bra faktiskt.. ska skriva klart den ikväll för då får vi sovmorgon till 10 imorgon! Skulle sitta riktigt najs. Sen klockan 10 har jag + några till möte också slutar vi klockan 1 så för mig blir det en riktigt kort dag imorgon. Nu hade jag iaf tänkt ta lunch om Hanna är redo. Sen blir det kanske att gå upp till El och spela lite kort. Får se..

Idag ska jag på stan med mami och shoppa klart julklappar, och snäll som hon är så bjuder hon mig på lunch eller fika, men kan även bli både och.. Blir lite sent att äta lunch klockan 2, men vi får väl se. Aja nu ska jag logga ut och sen käka, hörde att det är potatisburgare idag, huvva!   Den där lunchen på stan kanske ändå behövs!!

Puss på er !

carro li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0