pluggar dag

igår såg jag hockey luleå - skelleftå. Vilken toppen match, satt på helspänd nästan hela matchen. Dom är nu så himla bra, kan dom vara mer på hugget än denna period ? i love it. Efter matchen fick man se modig han var ju aslejd, trodde han var en riktig heting men inte det. Men han är grym i mål, det är väl de som räknas xD

På skolan idag har vi inte haft 1 enda lektion Jag, Sara, Linnea, Johanna & Jennie. Förstår så himla skönt att slippa en hel onsdag, den värsta dagen på hela veckan. Istället redigerade vi våran film det tog ca 4 timmar. Skönt att ha gjort bort det, blev lite smått jobbigt i slutet.  När vi såg igenom filmen blev allt så himla bra, jag gillar det. Vi amatörer var himla bra på detta ändå. nåja, den blev iaf bra :)

Nu till kvällen då så har jag sett Gossip och Prison break. Fan vilka bra serier, synd bara att oth har uppehåll ;/ Men annars är det grymt bra. Efter jag sett filmerna satt jag och slöa framför datorn kanske 20 minuter, då kom mamma och pappa hem från luleå. Då har jag faktiskt helt otroligt nog suttit framför elden och pluggat, kan du förstå ? :D Jag plugga, har inte hänt på väldigt, väldigt länge. Men nöjd är jag. Hoppaas bara det går lika bra när jag ska skriva provet! Till veckan har jag ungefär 3 prov. Vem sätter 3 prov innan jullovet ? Ingen, menmen. Bara härda ut, vi har ju inte så mkt prov annars! Nu har jag slut på ord. Hoppas ni varit uttråkade under erat läsande ;D PUSS

Carro lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0