Shiet happens

Började igentligen 10 i 9 idag men när jag skulle gå till bussen så märker jag att mitt busskort saknas! :O Så jag började leta i mitt rum, min väska osv! hittade det aldrig, så fick leta efter 10 kr istället som jag tillslut hittade. Men när jag är riktigt nära busshållsplatsen så kör bussen förbi! KUL ENS, SVAR NEJ! Så det var bara knalla iväg, och nästa buss gick inte förrän halv 10. Påväg hem igen så hittar jag busskortet utanför dörren nästan översnöat, TUR! fifan om jag inte hade hittat de... Gjorde iaf att jag missade en lektion. Nu sitter jag och har NK! men har gjort klart allt så har inte så mycket att göra.

Idag ska jag ju vara barnvakt :D sååå himla roligt! ska dit kring halv 6 och det blir nog att spendera natten dära :) läängtar!!


Nu ska jag fortsätta jobba! :)

carro li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0