skolan - stan - linnea

Jo, så har min kväll sett ut. Har hållt igång hela dagen. har grymt ont i fötterna.. Hittade iaf min nyårsklänning på gina idag och som jag älskar den, den är skit snygg. Okej kanske inte lika snygg på mig som den ser ut, but i love it :) Var med Carro, kul att vara med henne igen. Söt liten fliur är hon allt! Hos Linnea var johanna, Sara & jennie. Vi håller på med en film på engelska. Snacka om att det kommer bli kung, haha eller så inte :) Men nog kommer vi skratta! Har varit dära sen 4 till 8 typ, så 4 timmar. Huva, blev lite less där mot slutet. Hos linnea kollade jag vad hon hade för bra låtar och nu sitter jag och skickar alla länkar till jonte som han får ladda hem och skicka över till mig senare. imorgon ska jga och mamma baka lussebullar, GOTT ! Sen blire bara myskväll framför tvn. Lördag blir det fest hos jonte. Känns som jag har berättat detta redan, men vad vet jag orkar då it kolla ens. Ni får väl en dubbel uppdatering om vad jag ska ha för mig i helgen.

Nu ska jag tvätta bortsminket ta och dusch för jag fryser och sedan packa idrottskläderna, får väl se om jag orkar stiga upp i morgon :) Hoppas ni haft en bra kväll, puss

Carro lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0