things never ends

Tex som denna tisdag som är imorgon! är så jävla less skolan alltså.. orkar inte anstränga mig lite, trots att jag tänker at de bara är en och en halv vecka kvar =/ jaja, får försöka dra i tyglarna och kämpa på. dock jävligt skönt att vi inte får nå betyg nu innan jul.

Kom precis ut ur duschen och har tänkt lägga mig nu och se lite tv sen sova. Tar mig fortfarande inte upp på morgonen och det är verkligen jobbigt. förbättring imorgon! lovar. Läste nyss Camillas blogg och där hade hon skrivit något som inte avslöjade vad det var så har tänkt ringa henne nu och prata med henne sen försöka få ut vad de kan vara ;) Min lilla sockertopp är vad hon är ;)

God natt med er! :) hoppas ni har haft en bra helg.

Grattis Fredde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0