tiden går fort

jo, den går fort som tusan. Enbart 2 veckor kvar till jullov och endast 2 dagar kvar till helgen kommer :)
Min dag har gått rätt fort idag, har filmat med Sara, Johanna & Linnea det var nog det roligaste på hela dagen. Annars har den bara gått ovanligt fort för att vara onsdag, helt sjukt. Ivanliga fall hade man nog dött efter andra lektionen. Jaja nog om skolan.

Idag hade jag tänkt fara och se Handboll live för första gången i hela mitt liv, men inte blev det. Alla var så tråkiga så ingen ville följa med mig. Det var ju dessvärre lillpiteå vs strömnäs, det hade nog varit väldigt roligt att se de matchen. Men icke. Förlåt Sara, Emma & Jenny, nästa gång så kommer jag :D Hoppas iaf att ni vinner!

I helgen blir det fest, eller iaf lördag :) Senare har jga ingen aning om vad som händer, iaf inte fredag. Men kanske blir att vara hemma och ta det lugnt! Det lät skönt, kanske en kväll med mamsingen ? Nu ska jag skriva klart med de 150 personerna som skriver just nu. ha det bra hoppas ni hade en bra onsdag :) PUSS

Carro lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0