ORK IT!

mitt huvud håller på att sprängas!! det värsta är nog att... camilla tycker det är roligt :(  Det var iaf jätte trevligt igår hos Ida och lika trevligt att få träffa henne =D och sen ska man ju ALLTID göra bort sig ;s asså.. åååh fattar inte ens varför :s haha så sjukt! Äh, bara man har kul så!! de tar förhoppningsvis bort det dåliga.

Har typ feber :s orka ens!!! Iaf så ska vi äta goooooood mat idag! Potatisgratäng med mkt vitlök i, mööört kött, beasås & vitlöksbröd! såå gott alltså. Skrev nyss ett inlägg men då blev de nå cp med cpbloggsidan så jag var tvungen skriva om halva! kul ens,,,,, nej!!

Måste få berätta en sak. Imorse när jag vaknade berättade Camilla att igår kväll när vi lagt oss hade jag krypt ner vid fotänaden av sängen och sen lagt mig på hennes mage. Sen hade jag tydligen sagt något i stil med: Jag ska sova här, för jag tycker det är coolt! HAHAHAHAHAHA

carro li

Kommentarer
Postat av: linnf

grymt kul var det ;) ;)

2008-12-01 @ 17:18:49
URL: http://linnforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt kul var det ;) ;)

2008-12-01 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0