söndag

nu sitter man hära vid datorn igen. Har tänkt berätta lite om min helg för er.
Ni vet ju att jag varit i stugan och körtskoter, det var faktiskt himla himla himla roligt! Det tråkiga är att det inte är så mkt snö ännu. Annars har vi bara myst på och kört skoter hela helgen. Ännu en sköööön helg! Just nu sitter jag och letar efter en nyårsklänning, hade ju hittat den perfekta på gina men jo självklart ska några andra hinna köpa den före mig. Får fara in på gina i stan och kolla om den knaske finns kvar där :) Annars har väl dagen inte erbjudit så himla mkt. Imorgon börjar skolan om. Men snart jullov :)) Vilket tråkigt inlägg, visste precis vad jag skulle skriva men när jag väl började skriva försvann allt :( jaja, ha en trevlig kväll. puss


Carro lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0